niedziela, 29 lipca 2012

Domowa Metamorfoza - rozjasnianie włosów.


Przed zmiana koloru włosów
Witam. 

           Całe dwa lata miałam ciemne włosy tzn. ciemny brąz, postanowiłam się trochę odmłodzić w sposób oszczędny czyli domowym sposobem. Użyłam w tym celu rozjaśniacza nie pamiętam nazwy firmy był to rozjaśniacz w saszetce z hurtowni fryzjerskiej jakieś najniższe stężenie. Bałam się że przesuszę włosy, ale jak mi coś wpadnie do głowy to muszę to wykonać. A efekt wygląda następująco.













    










A oto efekt po dekoloryzacji. Na saszetce było napisane żeby trzymać rozjaśniacz 50 min, zaś ja trzymałam 10 min i wyszło mi to coś rudego na głowie.

































Po zafarbowaniu włosów farbą z loreala
mousse w kolorze namiętny jasny kasztan 
wyglądałam znacznie lepiej.


































Włosów sobie nie zniszczyłam ponieważ rozjasniacz trzymałam tylko 10 min. Kolor mi się podoba. Tak jak chciałam rozjaśnic włosy o dwie tonacje do jasnego brązu. Nie wiem czy odmłodziłam się na osiemnastkę :) ale kolor uzyskałam ładny jasny ciepły brąz.


Jak podoba Wam się moja domowa metamorfoza ?


Pozdrawiam 


Malinowa











1 komentarz:

  1. Według mnie z grzywką lepiej :) A może powinnaś zapuścić włosy? Wydaje mi się, że byłoby jeszcze ładniej! Pozdrawiam!

    A.

    OdpowiedzUsuń